پیکان سومین قربانی جواهری گنبد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

پیکان سومین قربانی جواهری گنبد
بازديد : 5225

پیکان سومین قربانی جواهری گنبد 1

تیم والیبال پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال را در اختیار دارد، در سومین هفته این رقابت ها لقب سومین قربانی تیم جواهری گنبد را در به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که در پایان هفته دوم یکی از تیم های شش امتیازی مسابقات والیبال باشگاه  های برتر ایران بود، در هفته سوم میزبان پیکان تهران در سالن المپیک شهر گنبد شد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در این دیدار سه بر دو مغلوب میزبان خود شدند تا داستان شگفتی های نماینده گبند ادامه یابد. پیکان در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 16 پیروز شد اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 16 و 15 بر 11 مغلوب تیم بازرگانی شد.
آغاز کنندگان تیم والیبال پیکان در این بازی امیر حسینی، حسام بخششی، مجتبی قلی زاده، جواد محمدنژاد، آرش کشاورزی، مهدی بازارگرد و علی حسین بودند.
بای محمد دوجی سرمربی تیم جواهری گنبد نیز از ترکیب عبدالحمید چوگان، الکساندر سیمونوف، مسعود عزیزی، مهران زارع، عبداله ناظری ، محمدرضا سلیمانی و گل محمد سخاوی برای بازی با پیکان استفاده کرد.
بیش از سه هزار و 500 تماشاگر در سالن المپیک گنبد برای تشویق تیم مورد علاقه خود حضور داشتند و حمایت های آنان از بازرگانی جواهری در پیروزی این تیم نقش مهمی داشت.
عبدالحمید چوگان پاسور بازرگانی جواهری از بازیکنان شاخص این دیدار بود که در پیروزی تیمش نیز تاثیر زیادی داشت.
حمید حق بین نظارت بر دیدار دو تیم پیکان و بازرگانی جواهری را بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و محمدرضا آقایی نیز به عنوان داوران اول و دوم این بازی را قضاوت کردند.




موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف